H. Boertien

Redelijk positief

assortiment

kuup zand veel te duur. Er zou een mogelijkheid moeten zijn om volle pakken tegels retour te doen

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Goedemorgen,
Zand wordt door veel fabrikanten gezien als bijproduct en is daarom als mee te leveren product inderdaad aan de prijzige kant. Klanten in de nabije omgeving raden wij dan ook altijd aan om het los af te komen halen bij onze vestiging, hier verkopen we het namelijk tegen handelsprijzen. Het eventueel gebruiken van een aanhanger bij afhaal van materialen kan bij ons gratis.
Wanneer u 1 of 2 pakken tegels over heeft is het inderdaad niet rendabel om dit retour te doen. Doordat wij het bijna nooit in dezelfde hoeveelheid weer kunnen verkopen en het niet kunnen aanvullen met tegels uit een andere productie in verband met kleurverschillen tussen producties zijn wij genoodzaakt de tegels te retourneren bij de fabrikant. Deze retourkosten zijn echter op enkele pakken hoger dan wat u terug zou krijgen voor de tegels zelf. Wij raden dan ook altijd aan om de bestrating van te voren in de juiste hoeveelheid te bestellen en een snijverlies van ±5% aan te houden. Eventueel is marktplaats een betere optie voor als u tegels overhoudt. Hier kan u ze met een beetje korting vaak redelijk snel verkopen.
Wij wensen u in elk geval veel plezier van uw nieuwe terras!
Joost Kisteman

Score voor Budget-Bestrating.nl: 3/5