A. Mohammad

Verschrikkelijke ervaringen met dit bedrijf. Zomaar afspraken inplannen zonder te overleggen. Niet naar de wensen van de klant luisteren en hele vervelende medewerkers die je alsmaar in de rede vallen. Levering was echt een rot ervaring. De bestelling werd op 800 meter van onze woning geplaatst, waar wij geen kijk op hadden. Gebeld met budget-bestrating hierover, werd niet professioneel opgelost. Alleen met bijbetaling. Al met al: een rot bedrijf die ik niemand aanraad!! Enorme spijt dat wij voor dit bedrijf hebben gekozen!

Naar de wensen van de klant luisteren!!!! En niet zomaar alles op eien houtje doen!
Een klant als koning behandelen!
Professioneel werken!!
Jullie zijn absoluut niet oplossend en vriendelijk, vallen de mensen in de rede aan de telefoon en stellen de mensen niet tevreden!!!! Zo kan iedereen een bedrijf beginnen! Neem aub een cursus met zn allen over klantvriendelijkheid.

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Hartelijk dank voor de review.
Als Budget-Bestrating.nl hebben we klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. We proberen zo veel mogelijk telefonisch, dan wel per e-mail kort te sluiten. Uiteraard is voor goede communicatie bereikbaarheid van beide partijen belangrijk. Hoe sneller de reactie hoe meer wij voor u (de klant) kunnen betekenen. Indien leveringen reeds zijn ingepland kunnen we helaas niets meer veranderen.

Score voor Budget-Bestrating.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: