Alexander

Onze ervaring is helaas meer negatief dan positief, in eerste instantie positief, duidelijke uitleg, mooie showroom en mooie producten.
Helaas niets op voorraad maar als geluk kwam er 1 vrij van het model wat we zochten. online een offerte gekregen en qua prijs kwamen we eruit helaas wilden ze ivm met het regelen van een kraan het bubbelbad niet plaatsen, dat kon ik zelf regelen en anders bedankten ze ervoor. Toen maar gekozen om het bubbelbad zelf op te halen. Helaas vervalt dan het service pakket van 2 jaar, dit wordt niet gegeven als je deze zelf plaatst, ook als ze zelf niet willen plaatsen. Ook de coverlift wordt niet geplaatst maar je betaald wel de totaalprijs van coverlift met montage.
Eigenlijk was het voor mij al klaar maar vanwege de directe beschikbaarheid van een jacuzzi ipv 10 tot 14 weken wachten toch maar gedaan.
Telefonisch zeer slecht bereikbaar helaas dus bijna alles via mail maar wilde het bad toch zien voor het kopen. Afgesproken woensdags langs te gaan in de showroom waalre om het bad te bekijken helaas lukte dit niet op tijd dus gebeld maar niemand te bereiken, toen maar een mail gestuurd dat het donderdag werd. niets meer op gehoord dus ging ik ervan uit dat dit akkoord was dus verder ook niet meer gekeken en donderdag in waalre bleek dat ze gesloten waren. Toen maar naar de showroom in Berlicum gegaan en die wist me te vertellen dat er in Waalre niet eens het type stond wat wij wilden, deze stond alleen in Amersfoort, dus vrijdags naar Amersfoort. Bad gezien en besloten deze te kopen.
Ik wordt netjes gebeld wanneer ik deze wil afhalen en dit afgesproken op vrijdag om 16 uur. Ze geven netjes aan wat ik nog moet betalen, hoe ik dit kan betalen en dat ze helpen om het bad op de aanhanger te zetten.
Bij aankomst staat het bad klaar en ik betaal. We hebben het bad opgeladen en vastgezet moet ik nog even naar binnen komen, is er een probleem met de aanbetaling, dit wordt uitgezocht maar dat is niet zo snel gedaan, na meerdere mensen gesproken te hebben zijn er 2 oplossingen, bad laten staan of bijbetalen. Daar sta je dan. De baas van de toko komt erbij en verzekerd mij ervan dat dit tot op de bodem uitgezocht zal worden en zet voor mij alles op papier met naam en alles en ik betaal in goed vertrouwen bij. Nu zijn we 1,5 week verder niets meer gehoord ondanks de belofte en zelf zijn ze telefonisch onbereikbaar. Geld is binnen en klaar zullen ze wel denken, ik weet het niet. Ze nemen niet eens de moeite om me bellen met hun kant van het verhaal of mijn kant te horen.
Komen we thuis met het bubbelbad, zit er het spa aroma therapie pakket er niet bij a €64. Dit gemaild hier kreeg ik na enkele dagen pas reactie op dat het werd verstuurd, opvallend want bij het verkopen van het bad kreeg ik bijna per direct antwoord. Nu komt er 2 dagen later een doosje binnen met 2 flesjes aroma therapie die je op de site kan bestellen voor €14,40 per stuk dus €28,80. Hier maak ik weer melding van gezien dit voor €64 op de offerte staat. Hier krijg ik niet eens een reactie op maar na een aantal dagen krijg ik melding dat er een pakket onderweg is. Bij aankomt zitten hier nogmaals 2 flesjes in. het houd niet over maar ja het is in totaal dan bijna €58 in totaal dus ik vind het goed zo. Al met al vind ik het een waardeloze service en de bereikbaarheid is erg slecht. Zo gauw de verkoop rond is, is het klaar. Als het bad niet per direct beschikbaar was geweest, had ik hier geen bad gekocht.

Reactie Bubbelkoning.nl:

Beste Alexander,
Wij proberen u al de gehele week contact met u te krijgen. Ik heb uw voicemail meerdere keren ingesproken maar u neemt niet op en u belt niet terug. Het verhaal wat u hier beschrijft kan ik mij totaal niet in vinden. U geeft aan dat u contant €1000 heeft aanbetaald echter heeft u de bestelling bij ons uiteindelijk via de mail gedaan. Wanneer de aanbetaling precies dus is gedaan begrijpen wij niet. Daarnaast krijgt u altijd een kwitantie/ bewijs mee dat de aanbetaling is voldaan. De handtekening op de online offerte is niet van ons en is niet onze werkwijze. Graag wil ik dit met u bespreken, graag het verzoek dus om contact met mij op te nemen.
Daarnaast geef ik u gelijk dat wij momenteel minder goed bereikbaar zijn als dat u van ons mag verwachten. Vanwege de COVID 19 is het bij ons extreem druk, wij werken momenteel met man en macht om dit euvel zsm op te lossen.
Graag vraag ik u nogmaals vriendelijk om contact op te nemen.
Michiel Broker
Directeur