Rietje Cluckers

Ik wou al een tijdje een jacuzzi wegens spierproblemen maar mijn man had een beetje schrik voor de extra kosten aan water en elektriciteit. Ik was me bewust dat ik niet direct het goedkoopste model moest aanschaffen om aan al onze criteria te voldoen. Met al mijn vragen ben ik naar Bubbelkoning in Waregem gestapt.
Daar ben ik ontzettend goed geholpen door een heel professionele verkoper, Eric. Hij nam de tijd om mij te woord te staan en eerlijk te antwoorden, wat ik heel belangrijk vind. Eigenlijk had ik door hem direct een goed gevoel om met deze firma in zee te gaan.
De volgende dag had ik al direct een offerte en een zeer aangename korting op het model dat mij aanstond. Toen ik hem mailde met nog enkele vragen, kreeg ik hierop direct respons. Het was niet moeilijk om mijn man te overtuigen omdat dit model heel energiezuinig is en we ervan overtuigd waren dat de service achteraf ook in orde zou zijn.
We maken elke dag gebruik van onze jacuzzi net voor het slapengaan. Ja, ja, ook mijn sceptische man is verliefd geworden op het ding. We slapen veel beter en ik voel mijn spieren ontspannen na een harde dag werken.
Het enige waarover we spijt hebben, is dat we onze spa niet eerder hebben aangekocht.
Dank je wel aan alle medewerkers van Bubbelkoning.
Familie Delbarre-Cluckers

Reactie Bubbelkoning.nl:

Geachte mevrouw Delbarre- Cluckers
Dank voor uw mooie en zeer uitgebreide recensie! Vinden wij erg leuk om terug te lezen.
Team Bubbelkoning

Score voor Bubbelkoning.nl: 5/5