Cardo Fysiotherapie

Beste Jeroen,

Langs deze weg wil ik toch graag even een mening geven over jullie service level.
Ik heb lang getwijfeld over de aankoop van mijn Jacuzzi, mede vanwege het feit dat veel van mijn vrienden een Jacuzzi hebben gekocht en vervolgens geen onderhoudsmonteur kunnen vinden die hen kan helpen.
Totdat ik “Ome" Rob Schwarz sprak, die mij vertelde dat zijn zoon Jacuzzis verkoopt en goede service biedt.

Overgegaan tot de aankoop van mijn Arizona bad en helaas een storing gehad in mijn bad.
Jammer, kan altijd gebeuren, maar vervolgens maak ik aan den lijve mee wat het service niveau is van jullie.

Een duidelijke website, waar we de storing kunnen doorgeven, een vriendelijke telefoniste die ook direct actie onderneemt en duidelijk meedenkt en vervolgens een monteur die snel ter plekke is, de storing opneemt en een paar dagen later op een zondag (!) komt repareren.

Heel veel complimenten voor deze uitstekende afhandeling.
Niets op aan te merken en een goed gevoel dat ik de juiste keuze heb gemaakt om bij jullie een bad te kopen.
Tussen zeggen dat je goede service biedt en het ook daadwerkelijk doen ligt een wereld van verschil!

Dat heeft er toch voor gezorgd dat ik op een zondag deze mail naar jullie schrijf.
Met bijzondere dank aan Isard en Rigan, topgasten!

Had ome Rob toch gelijk :):)

Score voor Bubbelkoning.nl: 5/5