Fam van hengel

Wij hebben vorig jaar de spa fox eternal gekocht een van meest luxe bij bubbelkoning helaas trok van de zomer een van zijkanten helemaal krom na 3 maanden van heel veel bellen kwam er eindelijk een monteur met de foute zijkant het is nu
midden januari 2018 en de monteur is helaas nog niet langsgeweest met het nieuwe paneel.
Wij bellen regelmatig hoe het ermee staat en worden zogenaamd iedere keer tereugbeld.( nooit dus )
Let dus op de aankoop gaat heel soepel maar daarna kan het als er iets kapot gaat moeilijk worden.

Reactie Bubbelkoning.nl:

Geachte heer van Hengel,
Zoals ook telefonisch met u besproken is de vorming in het paneel een probleem wat zo goed als nooit voorkomt. Normaal gesproken hebben wij alles op voorraad maar helaas moesten wij net dit paneel bij de fabriek bestellen. Om één of andere fout bij de fabriek heeft dit langer opzich laten duren als u normaal gesproken van ons gewend bent. Inmiddels is het paneel keurig vervangen en heeft u voor de langere levertijd een gratis onderhoudspakket + filter gekregen. Ik kan hier in ons systeem niet zien dat u ons meerdere keren heeft geprobeerd te bellen. Misschien dat u in de toekomst het beste de status van de storing kunt melden op www.bubbelkoningservice.nl dit werkt voor ons en voor u het gemakkelijkste en snelste.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Team Bubbelkoning.

Score voor Bubbelkoning.nl: 1/5