geistdorfer harderwijk

Ik heb 6 jaar geleden een jacuzzi gekocht bij Bubbelkoning, en de verkoop en plaatsing verliepen prima. Maar in de loop der jaren veel problemen met het produkt. Alle pompen vervangen, veel jets buitenzijde vervangen. Nu beginnen er lekkages te komen op de verbindingen. Zowel jets als verbindingen is de oorzaak veroudering van de kunststof. Geen goed produkt dus, als dit binnen 6 jaar gebeurt. Ik had langere levensduur verwacht.

Reactie Bubbelkoning.nl:

Geachte heer Geisterdorfer,
Ik heb inmiddels telefonisch contact met u gehad maar wil dit ook schriftelijk nog een keer communiceren met u.
U gaf in ons telefoongesprek aan dat u alleen chloortabletten wekelijks in uw bad doet, u geeft zelf aan dat u afgelopen jaren nooit naar de PH waarde ( zuurtegraad)van het water heeft gekeken. Indien je zuurtegraad van je water jarenlang niet goed is heeft dit als eerste effect op de kunststof onderdelen, zoals de jets en de pompen. Dit probleem is bij elke spa zo en kan u garanderen dat dit zeker niet aan de kwaliteit ligt.
Wat ik jammer vind is dat u nooit met ons contact heeft opgenomen hoe zoiets kan want dan hadden wij u kunnen adviseren om de juiste onderhoudsproducten te gebruiken. Net als een auto heeft een spa onderhoud nodig.
Ook mbt de pompen, u heeft eenmalig een pomp bij ons besteld , ik weet dus niet wat voor pompen in uw bad zit, ook hier zit ook veel verschil in.
Ik zal u uit coulance wat teststrip en PH- en PH + toesturen en dan hoop ik dat u in de toekomst contact met ons opneemt indien u vragen heeft. Wij hechten zeer veel waarde aan een goede aftersales en zijn ervoor om ook na de aankoop u goed advies te geven.
Michiel Broker

Score voor Bubbelkoning.nl: 1/5