Tom Van Eeckhout

Wij zijn net terug van bezoek Waregem !
Direct door arrogante verkoper aangesproken dat het niet meer zou lukken om ons te woord te staan.
Wij gaan ZEKER een spa installeren in onze tuin, maar hij zal zeker NIET van dit bedrijf komen !
Is inderdaad een mooie zondag met 30 graden, ik moet ook werken bij deze temperaturen.
Jammer zo'n mensen in sales, jammer voor het management !
Een paar minuten info geven , even luisteren, een paar minuten langer werken, nee hoor, om het met zijn woorden
te zeggen : het is genoeg geweest voor deze zondag !

Reactie Bubbelkoning.nl:

Geachte heer van Eeckhout,
Wij zijn op zondagen in Waregem tot 18:00 geopend. Naar ons inzien hebben wij zeer ruime openingstijden in Waregem. Indien u om 17:45 binnen komt voor het aanschaffen van een spa en mijn collega is nog bezig met andere klanten voor een zwemspa, lijkt het mij een normale reactie van mijn collega dat het niet gaat lukken om u nog te woord te staan. Uw reactie om een paar minuten te luisteren is niet onze manier van werken. Wij nemen de tijd voor onze klanten en willen goed en uitvoerig advies geven, dus dit is niet in een paar minuten geregeld.
Kleine tip naar u: Maak van te voren een afspraak als u advies wilt hebben buiten de openingstijden.
Indien u geen goed gevoel meer heeft in ons bedrijf ivm dit voorval dan doet u er goed aan om de spa ergens anders te kopen wij wensen u alvast veel spa plezier toe.
Michiel Broker
Zaakvoerder.