CGOB De Herberg

Onze website moest gereviseerd worden. Dit heeft B&S media goed opgepakt in het begin. Het eindresultaat is een goede vindbaarheid. We dus hoeven zeker niet te zoeken naar klanten door onze nieuwe website. Wat voor ons ook van vitaal belang is. Wel denk ik dat B&S media nog een slag kan maken door ook het onderhouden van de klanten base nog wat te verdiepen. Er komt wel steeds een update wat betreft bijvoorbeeld SEO. En recentelijk is er een telefoontje geweest met de SEO specialist. Maar gezien de klant meestal een leek is op het gebied van marketing, zou er misschien nog wel wat meer meegedacht kunnen worden over verdere verbetering. Er zijn toch continu ontwikkelingen? Wat dan automatisch ook misschien weer inkomsten zou kunnen genereren voor B&S. En leer ook de medewerkers hun facturen (naast de maandelijkse kosten) goed uit te specificeren als daar om gevraagd wordt. Dit is helemaal geen gekke vraag namelijk van een klant.

Helder plan bij de start van een project. Er wordt met je meegedacht. Onze input werd ook omgezet naar ideeƫn die werkbaar waren.

Score voor B&S Media Internetmarketing: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Opzetten en onderhoud website ed.