Bezorging

Thomas Muijsert

Hopeloos bedrijf, waar het aan leiding ontbreekt. Vier weken op order info gewacht. Mijn vrouw driemaal geweest om te vragen waar de bestelling bleef, we moesten wachten en excuus door Corona, verder nog geen bericht ontvangen voor een betaling en aankoop van € 750.- aan materialen. Op de dag dat ik mij order kom ophalen loopt daar zo'n grijze tante ijs aan het personeel uit te delen. Ik wou het toen al tegen haar zeggen: “ als je net zoveel zorg aan je klanten besteed als aan je personeel" zou het bedrijf met haar klantgerichtheid bij veel beter voorstaan. En wij zijn niet de enige geweest met deze problemen. Totaal geen klantgerichtheid. Gisteren nog voor € 300.- hardhout voor vlonders gehaald bij van Doorn in Soest, zelfde prijs als de gelijmde Bankarai van Brevé, maar veel betere kwaliteit. Zelfs klantgerichtheid, top, alles netjes op lengte gezaagd! Was notabene daarbinnen gelopen zonder besteld te hebben en kon het zo meenemen plus een goed stuk advies. Dit is wat klantgerichtheid is zonder allerlei gezeur over Corona en 4 weken niets van je laten horen. Brevé zou bij dit bedrijf eens een excursie moeten houden om te te leren wat klantgerichtheid is!

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze uitgebreide beoordeling. Ik zal deze intern bespreken. #wooditbemagic

Score voor Brevé Tuinhout: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Hardhouten vlonder materialen