Resultaten
Betrokkenheid
Communicatie

Photogifts.nl

We hadden er meer van verwacht uiteindelijk. Er liepen een aantal zaken niet goed. Er was veel te doen omtrent de doelstelling die al dan niet bestond. We hadden gehoopt op meer sturing en advies ipv eigenhandig ingrijpen bij tegenvallend resultaat. Verder wel fijn contact op campagne niveaus gehad.

Wat verzorgen we voor jouw bedrijf

SEA , Social Media

Tips

Doelstelling beter formuleren, nastreven en adviseren. Advertenties beter nakijken op inhoud. Professioneel blijven, zowel mondeling als tekstueel.

Tops

Fijne communicatie op campagne niveau.

Reactie Online Marketing Bureau Brandmerck:

Dat is jammer om te horen. Zoals in de eerdere review te lezen hebben we lange tijd een goede samenwerking gehad en mooie resultaten behaald. De markt is continu in beweging en samen met de nieuwe focus heeft dat invloed gehad op het behalen van de doelstellingen. We hebben onze uiterste best gedaan om alsnog samen de doelstellingen te behalen. Dat is helaas niet gelukt. Wij gaan inderdaad pro-actief te werk in optimalisaties en vinden het jammer dat we op dat punt niet aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen. Goed om te horen dat er op campagne niveau fijn contact is geweest. We willen jullie bedanken voor het vertrouwen en de samenwerking van afgelopen jaren.

Score voor Online Marketing Bureau Brandmerck: 2.5/5
Zou jij Brandmerck aanbevelen? Nee