Bripe

Wij hebben nog geen ervaring met boxxonwheels. Ik zou graag op de site zien wat het kost en niet dat je een hele waslijst aan gegevens moet invullen en moet wachten op een prijs. Ik geef gewoon aan
24.3 m3 en dat de woonplasts Den Haag is. Ik snap niet dat hirvoor al je gegevens ingevuld moet worden om een offerte aan te moeten vragen. Dan skip ik weer en ga ik elders kijken of ik het wel gelijk te zien krijg.
Of ik het bedrijf aanbeveel weet ik niet, want ik weet ook nog niet een oordeel daarover te geven. Ik zal een ja invullen en 4 sterren omdat ik niet niks in kan vullen en misschien is het bedrijf verder wel goed maar zie ik graag de berekening van wat nodig is direct op de site.

Reactie Boxx Opslag:

Hi,
Bedankt voor je review. Onze prijzen voor Boxx on Wheels zijn te vinden op de locatiepagina van Den Haag. Door deze link je in browser te kopiëren, kun je onze actuele prijzen vinden: https://www.boxx.nl/opslag-huren/opslag-unit-gratis-verhuizing/den-haag/.
Mocht je geïnteresseerd zijn dan kun je het offerteformulier invullen, zodat onze verkoopafdeling de rit in kan plannen.
Groet,
Boxx Opslag

Score voor Boxx Opslag: 4/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Nog niet