Ik huur al jaren een opslag bij boxx, nou staat er dat er geen levensmiddelen opgeslagen mag worden, alle begrip. Ik vraag aan een collega schriftelijk mag het wel of kan er een uitzondering gemaakt worden hij zegt ja, je mag wel (Lang houdbaar) levensmiddelen opslaan. Ik heb het gedaan nou is er een rattenplaag in vestiging van Almere buiten. Netjes gemeld ook nog. Ze willen me niks vergoeden, willen me een boete opleggen en ik moet binnen 48 uur uit het pand. Ik heb volgens de richtlijnen gehandeld ik heb alle BEWIJZEN.
Meneer, Erwin Fleer (directeur), ruud evers (manager) en Marloes Louwrink schamen jullie je kapot. Ik heb alle mailtjes van jullie en bewijzen. Vervolgens sturen ze een mail, om de review te herzien en namen te verwijderen terwijl ze degelijk wel iets te maken hebben ermee.

Reactie Boxx Opslag:

Hi,
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je een minder goede ervaring met ons hebt gehad. Ik heb vernomen dat er inmiddels contact met je op is genomen en dat er aan een passende oplossing gewerkt wordt. Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact met onze servicedesk op.
Groet,
Boxx Opslag

Score voor Boxx Opslag: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Schade is nu al 10.000Euro