A

Praktisch is het top, de boxxen zijn goed bereikbaar en de chauffeur bij aflevering van de goederen was heel erg behulpzaam en creatief met zowel parkeren als uitladen.

Zo goed als het praktische deel is, zo'n zooitje is het kantoor-deel. Ik hoorde erg laat (3d voor de verhuizing) dat de lege boxxen niet voor mijn deur konden worden geleverd. Er werd een goedkoop busje aangeboden, echter hoorde ik weer later dat deze toch ook niet te regelen was. Zo moest ik 2 dagen voor mijn verhuizing ineens ergens een busje en extra handen vandaan halen om zelf mijn spullen naar de box te brengen.

Na afsluiten van de box huur, heb ik zo snel mogelijk de einddatum opgegeven en gebeld om te zorgen dat de boxxen wel afgeleverd konden worden voor mijn deur. Een tijdstip opgeven was niet mogelijk maar ik zou het wel tijdig horen als het niet smiddags ging lukken en er werd telefonisch gezegd er alles aan te doen om te zorgen dat de boxen in de middag zouden komen (sochtends hadden we nog geen sleutel).

Ik werd 2 dagen van tevoren gebeld over een factuur (en niet over de tijd van levering!), bij doorvragen bleek de levering weer sochtends gepland te staan! Terwijl ik had aangegeven als het niet lukte om smiddags te komen dat ik dat dan tijdig wou weten zodat ik zelf nog wat kon regelen.
Ik ben die dag de hele dag aan de lijn geweest met boxx en dankzij één doorzettende medewerker konden op het laatste moment toch ineens de boxen in de middag worden geleverd.
Ik snap niet waarom de planning van die boxxn pas een dag van tevoren wordt gemaakt terwijl weken van tevoren ze wel kunnen zeggen dat de levering al vol zit voor die dag?!

Als het praktisch werkt, is het een ontzettend mooi systeem, maar achteraf had ik liever meer betaald en niet zoveel kopzorgen gehad omtrent de levering (en ophalen!). Ze lijken te vergeten dat je zelf ook ruim van tevoren vrij moet nemen voor een verhuizing en hulp moet regelen. Die kunnen ook niet op het laatste moment ineens alles omgooien.

Reactie Boxx Opslag:

Beste Arjen,
Bedankt voor je review. Het klopt dat er een aantal dingen niet helemaal soepel zijn verlopen. Hier bieden wij onze verontschuldigingen voor aan.
Bij ons krijg je altijd twee dagen voor ophalen of afleveren de exacte tijd door. Hierbij is het mogelijk om een voorkeur uit te spreken, maar dit biedt geen garantie dat het ook daadwerkelijk in dat tijdsbestek wordt gedaan. Hier kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend. Gelukkig is uiteindelijk alles goed gekomen en zijn jullie spullen in de middag afgeleverd. Wij willen je toch graag bedanken dat je voor Boxx hebt gekozen.
Groeten, Boxx Opslag

Score voor Boxx Opslag: 2.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee