Verda

Wat een drama. Ik heb gebeld met dit bedrijf. Op hun website geven ze aan dat ze alles voor je kunnen regelen, de verhuizing + verhuislift. Ofwel ‘Wij doen’, zoals ze dat noemen op hun website. Telefonisch bleek echter niets mogelijk. Ik kon een box krijgen op datum x, verhuislift niet meer beschikbaar en verhuizers moest ik zelf regelen. Oh ze konden pas 2 dagen van te voren aangeven wanneer de box er zou zijn. Top als je zelf verhuizers moet regelen...

Toen ik de jongen aan de telefoon wees op het feit dat er andere informatie staat op de website, kreeg ik alleen te horen dat dat inderdaad zo was. Weinig behulpzaam verder..

Ik heb aangegeven dat dit voor mij niet gaat werken. Ik zou zeggen pas de informatie op je website aan. Dat voorkomt een hoop teleurstellingen en frustraties..

Reactie Boxx Opslag:

Goedemiddag,

Bedankt voor je reactie. Wij vinden het enorm jammer dat je ons bedrijf zo ervaren hebt.

Wat waarschijnlijk niet helemaal goed over is gekomen is dat we door de grote belangstelling onze eigen verhuispakketten tijdelijk helaas niet kunnen aanbieden. Om huurders niet teleurstellen zijn wij in deze drukke periode een samenwerking aangegaan met een extern verhuisbedrijf. Wij zorgen ervoor dat dit bedrijf contact met de huurder opneemt waarna de huurder zelf verhuishulpen en een eventueel een lift kan regelen. Een iets andere constructie, maar op deze manier kunnen verhuizers en opslag toch samen geregeld worden.
Nogmaals onze excuses en we vinden het vervelend dat we je niet direct een oplossing hebben kunnen bieden.

Score voor Boxx Opslag: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Nvt