Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?

Leuke, gezellige restaurantmedewerkers. Meneer bij de balie (kale, wat oudere meneer met bril) is een saaie, chagrijnige vent. De houding van de restaurantmedewerkers krikken de beoordeling enigszins omhoog.

Snelheid en vriendelijkheid van de restaurantmedewerkers.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Als je op basis van factuur wil betalen, slaat het nergens op dat je 15 fucking euro extra moet betalen. We kwamen met 17 man dus dat is bijna 1000 euro omzet. Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig dat je ook nog die 15 euro nodig hebt? Volgende keer naar een andere bowlingtent waar ze minder moeilijk doen en waar je wel gewoon normaal per factuur of creditcard kan betalen, want dat kon ook al niet.

Misschien is het wel te doen als gezin, maar als bedrijfsuitje is de afhandeling echt slecht geregeld.

Reactie Franky's Nieuwegein:

Bedankt voor uw reactie en positieve feedback op onze medewerkers in de bediening. Graag kom ik even terug op de kritische noot omtrent onze facturatiekosten.
Wij prefereren inderdaad een contante- of pinbetaling op de dag zelf. Daar dit bij bedrijven vaak niet mogelijk is bieden wij inderdaad aan om een factuur achteraf te verzorgen met uitgestelde betaling. Hier staan inderdaad administratie- en risicokosten tegenover van € 15,-
De reden hiervan is dat onze medewerkers een factuur moeten maken (tijd spenderen), ons administratiekantoor moet hier de boekhouding en facturatie op aanpassen (commercieel uurtarief) en bovendien lopen wij het risico dat de rekening langdurig uitstaat waardoor wij langer op onze centjes moeten wachten. De € 15,- die wij hiervoor rekening is dus maar een fractie voor wat wij hier uiteindelijk aan kwijt zijn.
Echter zijn wij vaak heel coulant bij grotere partijen (en dus factuurbedragen) en schelden we deze kosten kwijt. In uw geval is dit helaas niet gebeurd, onze excuses hiervoor. Wij hebben dit met de betrokken medewerker opgenomen teneinde dit in de toekomst te voorkomen.
Ik neem persoonlijk contact met u op om e.a. te verrekenen.

Score voor Franky's Nieuwegein: 1.5/5
Zou u Bowling Nieuwegein aanbevelen? Nee