Sonia Silva

Mijn ervaring met Baktotaal is heel goed.

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik was op zoek naar bakvormen, heb ik bij Baktotaal gevonden maar ik had een maat groter besteld, maar het was geen probleem. ze hebben het snel afgehandeld.

Birgit Jacobs

Weet ik niet, ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Service postNL is heel slecht.

Beschrijf hier jouw ervaring

S.v.p. pakketten niet via PostNL verzenden. Liever DHL. Pakket zou vorige week worden bezorgd, bezorgadres is al 4 x gewijzigd en ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen ☹️

Sarah Mertens

Voor 22u besteld, volgende dag in huis? U bedoelde + 8 dagen zeker en nog niet aangekomen! Mail wordt beantwoord tot je een mail stuurt met de vraag om terug te betalen of pakket opnieuw op te... Voor 22u besteld, volgende dag in huis? U bedoelde + 8 dagen zeker en nog niet aangekomen! Mail wordt beantwoord tot je een mail stuurt met de vraag om terug te betalen of pakket opnieuw op te sturen. Dan krijg je opeens geen antwoord binnen het uur meer.

Beschrijf hier jouw ervaring

De kans dat ik nog een taart kan bakken voor mijn zoon zijn babyborrel is zeer klein als er na een vertraging van meer dan een week geen oplossing komt vanuit het bedrijf

Henk Oving

Goed uitstekend

Goed uitstekend

Furkan

Waarschuwing! Bestelling niet ontvangen, geen oplossing!

Beschrijf hier jouw ervaring

Bestelling geplaatst op 22 maart 2024.
Bestelling nooit ontvangen en blijkt dus volgens de tracking retour te gaan waar ik helaas niks aan kon doen.

Na contact opnemen met de...
Bestelling geplaatst op 22 maart 2024.

Na contact opnemen met de klantenservice geven ze aan dat ze het niet retour kunnen verwerken omdat ze hem nooit retour hebben ontvangen en geven aan dat ik geduldig moet zijn. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling niet ontvangen en heb ik een openstaande factuur bij Klarna waardoor ik nu als klant de verantwoordelijkheid heb gekregen voor de levering van mijn bestelling.

Tevens misbruiken ze ook het keurmerk logo van de webshop. Ze hebben geen keurmerk!
Wees gewaarschuwd mensen!! Want bij één klein of grote probleem zal je aan je lot overgelaten worden!

Laas Kingma

Mooi site waar je makkelijk alle grondstoffen kan vinden, bestellen en kan toevoegen in je winkelmandje. Snel geleverd.

Beschrijf hier jouw ervaring

De verzenddozen zijn niet sterk genoeg, waardoor ik al meerder keren dozen compleet kapot zijn bij aflevering, De grondstoffen kreeg allemaal los de vervoerder

Leo Arets

Over het algemeen goed

wel veel verzendkosten.
Ik hoop dat ik nu een reactie krijg

Roel K

Niet zoals verwacht

Beschrijf hier jouw ervaring

Voor een bepaaalde tijd besteld andere dag in huis . Nou niet dus !

Maarten

Beschrijf hier jouw ervaring

levering iets trager dan beloofd maar nog altijd voldoende snel

Yevheniia Sinitsyna

Mooie producten

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik ben heel blij met jullie