Reviews

8.9 / 10
1217 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Klantvriendelijkheid
1/10
Advies
5/10
Gebruiksvriendelijkheid website
6/10

Koen Vaessen

1/10

Slecht, weken van te voren bomen besteld en afleverdatum afgesproken, krijg ik kort van te voren te horen dat er 2 weken later gelevrd wordt en dat 2 exemplaren niet leverbaar zijn.

Pluspunten

goede website

Verbeterpunten

Alleen afspraken maken als je ze na kunt komen

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Goedemiddag,
Allereerst bedankt voor uw review.
Excuses dat er 2 bomen niet op voorraad zijn, maar op het moment is er een enorme schaarste aan bomen en raken veel soorten uitverkocht. Ik heb geprobeerd uw bestelling zo compleet mogelijk te leveren, maar die 2 soorten waren helaas echt niet te leveren.
Wat betreft de levering, wij bezorgen op route en proberen altijd rekening te houden met leveringsvoorkeuren. Omdat we op route bezorgen kunnen we ook gratis bezorgen. Een boom is echter geen pakketje wat zo met de post verzonden kan worden, en het kan zijn dat er een langere levertijd aan zit dan gewenst. In uw geval konden we niet eerder bezorgen, omdat er geen route in de buurt kwam.
Met vriendelijke groet,
Coos
Boomkwekerij van IJmeren


Score voor Boomkwekerij Van IJmeren: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: