Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Van Bergen

In één woord: teleurstellend. Wij hadden vier albizias besteld en duidelijk aangegeven wanneer we ze zouden komen halen. Dat was al een week daarvoor. Bij aankomst liggen onze vier boompjes onder een flinke stapel veel grotere bomen. En u raadt het al, twee zijn er op sterven na dood. Toen we klaagden werden ze weliswaar vervangen maar de voorraad was niet toereikend voor een goede keuze.
Wat ons verwonderde was dat we door vier minderjarige kinderen werden geholpen, geen enkele met enige kennis van zaken. Van de ouders of verzorgers ontbrak ieder spoor. Heel vreemd.

Pluspunten

Eigenlijk geen. We hopen de de vier boompjes het overleven maar dat weten we pas over twee jaar. De boompjes zijn erg jong en zonder zijtakken. Misschien dat het nog wat wordt maar het mag echt geen 330 euro kosten.

Verbeterpunten

Ik durf het bijna niet te zeggen maar is ik deze producten zou verkopen dan zou ik er meteen mee ophouden. Misschien moeten ze hun lef inruilen voor gezind verstand en aan de kwaliteit van hun producten werken. Ik zou nooit mijn kinderen het werk laten doen.

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Goedemiddag,
Wij hebben van u een review ontvangen.
U mag de bomen gewoon terug brengen, krijgt u het geld terug.
U had ze ook hier mogen laten.
Overigens waren wij, ouders, gewoon op het bedrijf aan het werk.

Score voor Boomkwekerij Van IJmeren: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: