Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

natasja horssen

Fijn bedrijf, duidelijke communicatie en goede levering

Pluspunten

Duidelijke communicatie

eric van muijlwijk

Keurig geholpen en te woord gestaan

Pluspunten

gewoon goed geregeld

niet

Mariëlla

Een heel positieve ervaring

Pluspunten

Communicatie naar ons als klant; snelle reactie en de levering snel en geheel volgens afspraak. Daar houden wij van!!

Verbeterpunten

Niets. alles klopte gewoon bij Van IJmeren!

Peter Schreuder

Een goed en duidelijk bestelproces. Snelle levering en goede kwaliteit

Pluspunten

Mooie produkten en snelle en zeer vriendelijke bezorgers

Kan er geen verzinnen

Leontine de Lange

Goed. We gaven aan dat we een biologische boom wilden die goed is voor de biodiversiteit. Daar is goed naar geluisterd en advies gegeven. Thuis las ik dat de bomen die we hebben uitgezocht samen met... Goed. We gaven aan dat we een biologische boom wilden die goed is voor de biodiversiteit. Daar is goed naar geluisterd en advies gegeven. Thuis las ik dat de bomen die we hebben uitgezocht samen met jullie medewerkers inderdaad in de top 10 beste inheemse bomen staan en goed voor de biodiversiteit zijn!

Pluspunten

goed geholpen op de kwekerij met de keuze voor een boom. Bomen werden thuis bezorgd. Betaalproces is duidelijk en makkelijk.

Verbeterpunten

Misschien op een ander moment in het uitzoekproces de boompalen aanbieden. Hij heeft het wel vertelt, maar toen waren we nog bezig met het uitzoeken van de boom. Daarom vergat ik het. Beter is dit... Misschien op een ander moment in het uitzoekproces de boompalen aanbieden. Hij heeft het wel vertelt, maar toen waren we nog bezig met het uitzoeken van de boom. Daarom vergat ik het. Beter is dit te vragen aan het eind van het gesprek, als de bomen al zijn uitgezocht. Overigens goed opgelost, ik heb later gebeld en toen was het geen probleem dit nog bij de bestelling te voegen.

Regina Zwagerman

Ik was op de kwekerij en ze hebben me heel goed geadviseerd. Het gaat hun echt om kwaliteit. Ik heb 1 boom met een beschadigde stam, hij ziet er goed uit, maar mocht deze het niet redden krijg ik... Ik was op de kwekerij en ze hebben me heel goed geadviseerd. Het gaat hun echt om kwaliteit. Ik heb 1 boom met een beschadigde stam, hij ziet er goed uit, maar mocht deze het niet redden krijg ik 100% garantie.

Pluspunten

De garantie die ze geven.
De kwaliteit is heel goed voor een goede prijs.
Adviezen die erbij geleverd worden.

Verbeterpunten

De potten waren vrij kapot, dat maakte het lastig om de kluit goed te houden, voordat ze in de grond konden.

Dave van Ingen

Bomen netjes op tijd geleverd.
De bomen de volgende dag in de grond gezet
De Bomen staan tot nu toe erg mooi

Pluspunten

Levertijd/ de bomen zien er heel goed uit

Verbeterpunten

Ik zie tot nu geen verbeterpunten

Bert vd Pol

Pluspunten

Komen afspraak na

Weet zo niet

Suzanne Wever

Pluspunten

Tijdige levering, op de hoogte waar de chauffeur was : super!

Gery Misbeek

Fijn en goed geholpen

Pluspunten

Biologische grondslagen

Nvt