Linda Morsing

Donderdag een bestelling geplaatst. Ik heb een bevestiging van de bestelling en de betaling gekregen, maar daarna niks meer gehoord. Ook geen pakketje trouwens. Ik had toch wel verwacht inmiddels een mail te hebben gehad met daarin een verzendbevestiging.

Uw ervaring

Tot nu toe erg traag met verstruren. Wel een duidelijke site en eenvoudig om een bestelling te plaatsen.

Reactie BonBonBleu.nl:

Hoi Linda,

Bedankt voor je kritische review.
Echter is je bestelling op donderdagavond na 21.00 uur geplaatst en een bevestiging genereert automatisch. Jouw order is vrijdag verzonden en zo ook de verzendbevestiging met de track & trace. Wellicht is deze is deze in jouw spambox gekomen? Zaterdag was Koningsdag, dat er geen pakketjes worden verwerkt en verstuurd ligt helemaal buiten onze macht. De eerstvolgende bezorg mogelijkheid is dan maandag of vandaag. Ik heb gisteravond direct op je mail gereageerd en je pakket is verzonden zoals wij op onze website beloven. Mocht er iets niet goed gaan met de levering zullen wij uiteraard zoeken naar een passende oplossing. Graag tot een volgende bestelling.

Score voor BonBonBleu.nl: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Geslacht: vrouw