H

Geen goede ervaring, verkoopt namaak producten.

Geen telefoon nummer, retour regels niet duidelijk, achteraf pas, geen originele producten maar namaak. op afbeeldingen zien de producten er anders uit. Heb hetzelfde product elders eerder aangeschaft, voor een iets hogere prijs +/- 20%. Product was origineel, zelfde product op dit website zijn veel slechter. duurkoop is dus uiteindelijk wel goed koop

Prijs is 20% lager dan bij andere webshops, maar ze verkopen wel namaak.

Reactie Bokshandschoenen.guru:

Helaas herkennen wij ons niet in uw situatie. Wij kopen onze Green Hill producten direct in via bij Green Hill GMBH in Duitsland, zij produceren deze artikelen zelf en hebben geen tussenhandelaar voor ons.
Uw e-mail op 20 april:
Geachte heer mevrouw,
Op 13 april heb ik een product (Green Hill borstbeschermer Vigor) besteld van uw website; https://bokshandschoenen.guru/
Ik heb tot op het heden geen product ontvangen. Ook heb ik u een mail gestuurd met de vraag wanneer het product geleverd zal worden. Hierop is ook geen antwoord gegeven.
Om deze reden wil ik graag mijn bestelling annuleren en ontvang ik graag mijn geld terug op mijn rekening. Hieronder vindt u het bestelling en factuur nummer;
FACTUUR #400000280 voor Bestelling #400000329
Indien er geen gehoord wordt gegeven op mijn mail of mijn geld niet terug gestort wordt zal ik rechtelijke maatregelen jegens u en uw bedrijf nemen.
Met vriendelijke groeten,
Helmand Sawo
Is beantwoord op 21 april:
Goedemorgen,
Als het goed is is het pakket geleverd:
https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/set_identcodes.do?lang***** (Track & Trace)
Ik vind het jammer dat u een dergelijke review achterlaat.
Met vriendelijke groeten,
Niels Pál Béres

Score voor Bokshandschoenen.guru: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Man
Leeftijd: 29
buikbeschermer Green hill (vigor)