De driedaagse training heb ik als zeer prettig ervaren; dit kwam met name door de trainer (zijn houding en manier van opbouwend feedback geven) en de samenstelling van de groep. Vanaf dag 1 was er een veilig sfeer en vooral de opbouw van de lesdagen vond ik goed. Ik zag er in eerste instantie tegenop, maar uiteindelijk bleek het tegen verwachtingen in juist leuk te zijn. Er werd niks geforceerd, je mocht gewoon jezelf blijven en daar werd heel goed op geanticipeerd. Verder waren er voldoende pauzes tussendoor en de snelheid (en diversiteit/balans theorie/praktijk) waarmee er les werd gegeven, maakte het dat je toch redelijk goed aangehaakt bleef. Maar vooral mijn complimenten aan de trainer waardoor ik me snel op mijn gemak voelde en dankzij zijn leswijze op mijn eigen tempo veel heb kunnen leren daardoor. De balans tussen theorie en praktijk was goed; hierdoor kon je direct de theorie toepassen en oefenen in de praktijk. Deze training heeft me ook weer een bevestiging gegeven waar ik nog aan moet werken, zowel privé als op werkgebied. Ik zou deze training ook aan andere mensen aanraden.

Score voor Boertien Vergouwen Overduin: 5/5