Debora

Ik heb veel gehad aan de theoretische achtergrond.
ik heb minder gehad aan de uitleg van de trainer.
ik heb veel gehad aan de oefening met de acteur en aan oefeningen met de andere deelnemers.
ik vond de trainer lui en weinig leidend. hij bracht weinig structuur aan als iemand uitweidde. zijn telefoon bleef maar plingen en om drie uur had hij zijn navigatie al aangezet en begon deze luidkeels de route naar huis te verkondigen. de helft van de mensen overslaan bij een oefening vanwege tijdgebrek maar vervolgens wel een uur vroeger dan de eindtijd klaar zijn vind ik ook gek.
weinig invoelend bij de opmerking van een van de dames die geen kinderen heeft maar ze graag gehad had; ach, kinderen hebben heeft ook niet alleen maar voordelen hoor. ik vond dit enorm niet passen bij de inhoud van de training. hij nuanceerde het daarna iets maar ik vond het kwetsend om te horen.
de accommodatie op zich was prima, eten en drinken was goed, maar een van de keren was niet duidelijk dat er toch eten en drinken geserveerd zou worden. in de mailing stond van niet dus iedereen had eten en drinken bij zich maar we kregen (en betalen) vervolgens toch lunch.

Score voor Boertien Vergouwen Overduin: 3/5