Maarten Janssen UWV

De trainer tijdens deze training was erg goed. Ze heeft me een ander inzicht gegeven in het presenteren.
Echter helaas was ik de 2e cursus dag verhinderd doordat ik een griep had en een corona test had ondergaan. Hierdoor moest ik 2 dagen thuis blijven. Na me afgemeld te hebben kreeg ik van de Backoffice een naar bericht. Ik mocht de cursus niet afmaken of overdoen. En hier was geen discussie over mogelijk.
1e keer toe ik beter was gebeld. Ik zou terug gebeld worden. Dit is niet gebeurd. 2e keer gebeld een 4 weken later. En toen is het opgelost. Jammer dat dit zo moet gaan. Geen fijne ervaring met Back office. Dit heeft mijn beeld van Boertien Vergouwen Overduin negatief gemaakt.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Beste Maarten,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Onze excuses als de communicatie op deze manier voor je is verlopen. We kunnen ons voorstellen dat dit niet prettig is. Goed dat je dit aangeeft, we zullen jouw feedback intern overbrengen. In september ga je de beide trainingsdagen opnieuw bijwonen. We wensen je heel veel leerplezier en hopen dat je jouw studieactiviteiten toch met een positief gevoel bij ons kunt voortzetten.
Boertien Vergouwen Overduin

Score voor Boertien Vergouwen Overduin: 2/5