Gracita van Engel

Ik ben totaal niet tevreden over de opleiding en dan mte name de rol van de nCOI hierin. De communicatie is slecht en het beeld dat op papier geschetst wordt is zo anders dan in werkelijkheid: de groepen zijn te groot met als gevolg dat je niet genoeg begeleiding kan krijgen, de mix van medestudenten is met teveel niveau verschil en daardoor erg storend tijdens het oefenen met elkaar, de startinformatie vertelt niets over de ingewikkelde structuur mbt wel/geen accredatie en is totaal niet duidelijk in wat het beste is, locatie Amsterdam gaat op het laatste momet niet door waardoor de studenten van die locaties aanschuiven in Utrecht en zit je opeens met 15 personen!! De docent van de 3e module was vreselijk slecht en ondanks slechte reviews van bijna alle studenten hoor je er niets over. En wat helemaal verbazingwekkend is: dit is een coachopleiding waarbij het dus van belang is dat je het geleerde ook in de praktijk kunt toepassen. Het zou heel logisch zijn om elke module af te sluiten dmv een gesprek als examen. En niet zoals nu met het schrijven van een opdracht, bij elke module!! En pas als je ervoor kiest om de accreditatie te doen is een live gesprek als examen nodig. Heel erg zonde want de inhoud en de boeken zijn goed en gelukkig ook de overige 3 docenten. Er zijn meer dan genoeg verbeterpunten voor de NCOI hierin!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Beste Gracita van Engel,
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over (de organisatie van) de opleiding. Wij hebben naar aanleiding van uw review telefonisch contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken en samen met u te bekijken wat wij eventueel voor u kunnen betekenen. Wij bedanken u hartelijk voor uw toelichting en uw aangedragen verbeterpunten. Uit uw ervaring als student halen wij zeer waardevolle informatie die wij meenemen ter verbetering van ons onderwijs en onze dienstverlening.
Boertien Vergouwen Overduin

Score voor Boertien Vergouwen Overduin: 1.5/5