Matig: er zaten wel handige tips bij en de trainer heeft me zeker e.e.a. kunnen leren. Maar door de combinatie van trainees die hier voor een module van hun opleiding zaten (en een examen moesten afleggen) met trainees die vanuit het bedrijfsleven eenmalig deze training volgen (en vooral persoonlijke aandachtspunten inbrachten), was er te veel stof om te behandelen en bleef het daardoor ook vrij oppervlakkig.

Ook de uitwerking van de trainersacteur viel tegen: de acteur kwam pas halverwege het middagdeel waardoor er niet voldoende tijd was om alle trainees 1x hun ingeleverde casus te laten oefenen, laat staan om dezelfde casus nog een keer over te doen met nieuw gedrag. Dit heb ik tijdens de training ook aangegeven. Het oefenen met een acteur is een zeer leerzame werkvorm en het is zonde als je niet de kans krijgt om hier aan mee te doen. De trainersacteur zelf was wel heel goed.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

De persoonlijke ervaring van onze studenten is waardevolle informatie bij de optimalisering van ons onderwijs en onze dienstverlening. Naar aanleiding van de review hebben wij geprobeerd telefonisch in contact te komen voor meer toelichting op de punten uit de review. Helaas is dit nog niet gelukt. De feedback zoals aangegeven wordt geregistreerd en meegenomen in de evaluatie van de training.
Boertien Vergouwen Overduin

Score voor Boertien Vergouwen Overduin: 2/5