Trainingsprogramma bestond uit 2 onderdelen. 1e deel was Beïnvloeden en 2e deel was Persoonlijke Kracht. Beide onderdelen heel veel handvatten gehad. Vooral het deel over Persoonlijke Kracht heel veel aan gehad. Het deel over Beïnvloeden veel minder interactief. Achteraf toch wel jammer. Er moest een eindopdracht gemaakt worden voor dit trainingsprogramma. Geen van de docenten kon uitleg bieden bij diverse aspecten van de eindopdracht. Ook bij de helpdesk van BVO navraag gedaan en die raden aan voor een nader te bepalen bedrag hulp te kunnen krijgen. Anders moest ik checken met medestudenten (echter contact alleen mogelijk via e-connect). Uiteindelijk maar 'iets' ingediend voor het trainingsprogramma en zoals verwacht gezakt. Ik zou het HBO trainingsprogramma niet aanraden. Als ik het nog een keer zou doen zou ik alleen het deel Persoonlijke Kracht doen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We vinden het jammer om te vernemen dat de afronding van het trainingsprogramma niet heeft aangesloten bij de persoonlijke verwachtingen. Als opleider zien we hierin een leerpunt. We waarderen de persoonlijke feedback en nemen dit mee in de evaluatie van de training.
Boertien Vergouwen Overduin

Score voor Boertien Vergouwen Overduin: 2/5