Locatie en Faciliteiten
Fungehalte
Materiaal
Veiligheid
Hoe vond je onze instructeurs?
Sfeer en Beleving

Hillie

Gezellig uur op het water in de prachtige Biesbosch. Jammer dat het vooraf niet duidelijk was dat het materiaal nog opgepompt behoorde te worden ivm de tijd. Dan hadden bijv. eerder aanwezig kunnen zijn. Nu ging dit van de, al korte, sup tijd af en niet alle boards waren hierdoor even hard opgepompt, doordat sommige ventielen niet goed werkte, zonde. Meer instructie was prettiger en leerzamer geweest (bijv. voordoen en uitleg hoe op te stappen, opstaan en peddeltechniek). We waren namelijk een onervaren groep. Het was gezellig maar er had zeker meer uitgehaald kunnen worden door de instructeur.

Activiteit

Suppen / Suptour

Reactie Board Academy:

U heeft niet bij ons geboekt maar via een tussen aanbieder. De tussen aanbieder heeft bij ons een aangepast programma afgenomen welke volgens inhoud en tijdsduur op hun wens is afgestemd. Hierin is het programma duidelijk gecommuniceerd met de tussen aanbieder. Dat er onduidelijkheid is ontstaan over hoe dit programma zou lopen is niet aan ons toe te rekenen.
Wij vinden het jammer dat u deze mening heeft en ons niet aanbeveelt maar helaas zien wij uw review niet als representatief voor ons normale programma. U bent van harte welkom om onze "normale" SUP tour te boeken, dan zult u zien dat deze klachten niet van toepassing zijn op ons bedrijf.

Score voor Board Academy: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee