1906 beoordelingen

Duidelijkheid van de site

T Beukers

Winkelen gaat makkelijk edoch daarna moet de mens achter de winkel aan het werk gaan en de belofte waar maken

Nope

Doe wat je reclame pretendeert. Er wordt niet de volgende dag geleverd en indien daar aan gerefereerd wordt erken dit. Het is klanten aantrekken met een loze inhoud.
Maak je er daarna niet makkelijk van af met “tja kan gebeuren dat levering langer duurt” enorm zwakte bod.

Reactie Bluepowershop.nl:

Beste T Beukers,
Bedankt voor uw feedback, we vinden het fijn om te lezen dat u de duidelijkheid en het bestelgemak met 4 uit 5 sterren beoordeeld.
We vinden het oprecht jammer dat uw brievenbus zending één dag later is bezorgd dan we beloofd hebben.
Om ervoor te zorgen dat de verzendkosten niet boven de waarde van uw bestelling uitstijgen hebben we uw zending per brievenbuspost verstuurd, helaas kan het voorkomen dat brievenbus pakketjes er een dag langer over doen, helaas hebben we daar geen invloed op.
Als u 100% zekerheid wilt hebben kunt u er uiteraard voor kiezen uw bestelling zelf op te halen in ons magazijn, dat is helemaal gratis!
Misschien een idee voor uw volgende bestelling?

Score voor Bluepowershop.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Buisschoen