Robin Moes

Bestel je BLAUWE geboortebedankjes, krijg je ROZE. Reactie; " Hahaha ow jeetje das vervelend zeg..." Op hun pakbon staat Blauw, dus het word EN verkeerd gemaakt EN niet gecontroleerd voor verzending. Ik kon ze terug laten sturen via t postkantoor en geld terug. Na wat weerstand konden ze het ook wel zelf ophalen. Had door hun fout ergens anders een spoedbestelling moeten plaatsen, aangezien ze vrijdagmiddag niet bereikbaar waren (pakketje kwam in de middag pas aan). Verder geen enkele compensatie, tegegoedbon oid. Reden; ik had ze maar een week eerder moeten bestellen, dan was er tijd genoeg geweest om nieuwe te sturen. Wat een kutservice!!!

Reactie BlueFlower:

Hartelijk dank voor uw review. Erg vervelend dat u de verkeerde kleur had gekregen. Begrijpelijk dat u boos was. Telefonisch hadden wij onze spijt reeds getoond. We hadden ook meteen aangeboden het pakket bij u op laten halen om u verdere moeite te besparen. Het door u betaalde bedrag+ retourkosten zijn direct terug betaald. We doen ons uiterste best om dit soort fouten te voorkomen.Helaas waar mensen werken worden nog steeds fouten gemaakt.

Score voor BlueFlower: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: