Ria Bolster

Het is voor mij de eerste keer dat ik hier mee te maken krijg. Ik ben hier zeer vriendelijk geholpen en men was zeer behulpzaam. Ik vond het alleen vreemd dat je het huishoudelijk reglement en de algemene voorwaarden pas kreeg bij de ondertekening van het contract. Graag had ik deze van te voren thuis al door willen lezen.

Reactie BLOX Xtra Opslag:

Beste mevrouw Bolster,
allereerst hartelijk dank voor uw mooie recensie!
Normaliter worden de formaliteiten tijdens onze afspraak op kantoor doorgenomen alvorens men ondertekent. In uw geval hebben we enkel de huurovereenkomst per mail vast toegestuurd zodat u de kosten kon inzien, omdat u verder weg woont en daarvoor niet speciaal naar ons toe hoefde te rijden.
Op verzoek hadden we het reglement en de voorwaarden graag eerder naar u toegestuurd echter is die wens niet door u uitgesproken. Wij boden u aan om het gezamenlijk op kantoor vóór ondertekening door te lezen waar u mee akkoord ging. Overigens zijn beide ook altijd in te zien op onze website onder het kopje 'over ons'.
Mochten er toch nog vragen zijn of komen, schroomt u dan niet om meteen contact met ons op te nemen. Veel opslagplezier gewenst!
Vriendelijke groet, Sylvia Goorhuis

Score voor BLOX Xtra Opslag: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja