Service & Klantvriendelijkheid
Plezier & Enthousiasme
Veiligheid
Structuur van de kitesurflessen
Gerben

Erg leuke en kwalitatief goede les gehad, leuke en enthousiaste instructeur, goede locatie.

In eerste instantie baalde ik omdat mijn les eerst met goede reden (geen wind) en daarna met mijns inziens minder goede reden niet doorging. Echter werd mijn klacht serieus genomen en kon er op korte termijn alsnog een les worden ingepland waarbij het heel sjiek was dat er als goedmakertje een duo-les van werd gemaakt zonder meerprijs! Echt top want mijn vrouw kon deze keer helaas niet mee dus nu kon mijn broertje mee lessen.

Wij willen er zeker mee door, en komen dan graag weer lessen bij BLOW!

Wij hadden al de nodige watersport en board ervaring, zelfs al een keer een keer kitesurf les gehad in een grijs verleden. Wat supergoed was van onze instructeur was dat zij dat op waarde wist in te schatten en in een hoog tempo door de basics heen ging waardoor we het maximale uit de les hebben gehaald. Aan het eind van de les hebben we al kleine stukjes gevaren dus we zijn ook toegekomen aan het echte werk.

Misschien dat de communicatie bij een annulering iets verbeterd kan worden. Achteraf begrijp ik wel dat er meer redenen kunnen zijn dan alleen te weinig wind maar op het moment zelf baalde ik werkelijk enorm vandaar mijn negatieve reactie waarvoor mijn excuses.

Score voor BLOW Kite Surfschool: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: man