Geen naam

Product was conform de bestelling. De technische kennis van de klantenservice was benedenmaats. Informatie over een adapter die ik nog in mijn bezit had was slecht. Onder het motto zoek het zelf werd ik het bos in gestuursd. Ook de productkennis was minimaal. Het apparaat heb ik gekocht door zelf de informatie op te sporen en de fabrikant te bellen.
De prijs heeft de doorslag gegeven om te kiezen voor dit bedrijf.

Het enige sterke punt was de prijs.

Reactie Bloeddrukmeterswebshop.nl:

Beste heer/mevrouw,
Tot mijn grote verbazing lees ik uw beoordeling. Ik heb even onze chat teruggelezen: u stelt een vraag over een product dat u reeds jaren (dit is een bloeddrukmeter die >10 jaar oud is) in bezit heeft. (Microlife BP 3BX0-A). U vroeg of uw huidige adapter op een nieuw model bloeddrukmeter past. Ons antwoord was ''waarschijnlijk wel''. We hebben toen nog alle specificaties en uiterlijke kenmerken van de adapter doorgegeven. U constateerde dat de merknaam niet op de adapter stond. Wij gaven aan dat de originele adapter wel een labeltje met de merknaam Microlife had. Als goed bedoeld advies gaven wij aan: u kunt het proberen met uw huidige adapter en als het niet werkt kunt u altijd nog een adapter bestellen.
''Ook de productkennis was minimaal’'
Ook hier heb ik onze chat even op teruggelezen: u stelt geen enkele vraag over het product. U stelde 3 vragen: 1) wat zijn de verzendkosten onder de 50 euro 2) Of er losse onderdelen zijn ( u had een gebroken slangetje) en 3) Of uw oude adapter op de nieuwe bloeddrukmeter past.
U doet voorkomen alsof u niet correct bent behandeld en met een ‘’kluitje het riet ingestuurd bent’’. We hebben u zo goed mogelijk geïnformeerd en op basis van uw chat had ik niet het idee dat u ontevreden was of niet goed geïnformeerd. Productkennis is bij ons op een zeer hoog niveau.
Samenvattend vinden wij het jammer dat u een dergelijke review schrijft. U mag altijd uw beoordeling invullen zoals u wilt maar hier staan onwaarheden in en punten die wij niet kunnen weten.

Score voor Bloeddrukmeterswebshop.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: