Slechte ervaring met Blinqz, nooit meer!

In eerste instantie reageerde men erg laat op mijn mail. Op mijn eerste mail pas na weken. Het kwam door een miscommunicatie. Ik wilde mijn oorbellen aan Blinqz verkopen en stuurde hen een foto toe. Ze gaven een geschatte waarde van de oorbellen maar ik mocht ze te toesturen zodat ze konden worden getaxeerd en worden verkocht. Ik stuurde mijn oorbellen toe en hoorde niets. Ik wist dus ook niet of de oorbellen waren aangekomen. Na 10 dagen vroeg ik Blinqz of mijn oorbellen in goede staat waren ontvangen. Tot twee keer toe stelde ik hen de vraag. Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag. Na twee weken werd ik verblijd met een pakje van Post.nl. Wat denk je? In het pakketje zaten al mijn oorbellen zonder een uitleg waarom ik ze had terug gekregen. Het is waarschijnlijk de zoveelste miscommunicatie. Ik vind dat je zo niet met mensen om kunt gaan.

Reactie Blinqz.nl:

Hallo Vanessa,
Wij vinden het erg vervelend dat we je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen.
De taxaties van sieraden die worden ingekocht vindt plaats in ons filiaal in Middelburg, de klantenservice gaat via het hoofdkantoor in Barendrecht.
Helaas is de communicatie tussen beiden afdelingen niet snel genoeg verlopen waardoor we je te laat hebben geinformeerd over de gang van zaken.
Wij vinden dit oprecht heel vervelend en bieden hierbij nogmaals onze excuses aan. Onze werkwijze hebben we inmiddels intern verduidelijkt en aangepast, zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.
Het Blinqz.nl team

Score voor Blinqz.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee