Don en Ralf

Het is alweer 9 maanden geleden dat we voor de eerste keer bij Black tie binnen kwamen lopen.
Al snel waren we verkocht aan een pak wat tentoon hing aan een paspop. Hans Vroeg of hij ons kon helpen en al snel maakte wij onze wensen kenbaar. Vele pakken werden geshowd, maar onze keuze was eigenlijk al gemaakt. Hans heeft vakkundig de maten op genomen en alles doorgesproken. Al snel kwam het op onze grote dag ter sprake en vertelde dat we Black tie als dresscode hadden. Vele gasten van ons zijn in de winkel geweest om smokings en gala jurken te huren of te kopen. een vakkundig team van meerdere mensen hebben onze gasten een ervaring van hun leven gegeven. Mensen in allerlei maten van klein tot heel groot, zowel in lengte en breedte gingen tevreden de deur uit en hebben gestraald op onze dag. Wij danken dan ook Hans en zijn team voor hun toewijding, professionaliteit en hun vakkundig advies want ook als je iets niet staat durfden ze dit zeggen. Zodat een ieder vol zelfvertrouwen en stralend de winkel uitloopt

Kernwoorden:
een warm welkom
eerlijk
vakkundig
professioneel
Groot assortiment

Score voor Black tie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: