john

Pasvorm van de shirts is echt perfect! En al heb ik geen raar figuur, bij de meeste confectieshirts zijn de mouwen bij mij net een centimeter of twee te lang en kleedt het om het middel te wijd of te strak af. Bij Bivolino zit het allemaal precies goed, en dat voor een prijs die nauwelijks hoger is dan voor confectiekleding.

Gratis terugsturen als het de eerste keer niet past: kwam goed van pas bij mijn zoon. Eenmaal goed in de computer is het probleem opgelost. Goed en helder door het bestelmenu heen. Veel keuze materiaal! Heel goed en mooi verpakt, echt een kadootje in de post.

Waarom zijn fleurige shirts altijd zoveel duurder dan de zakelijke? Waarom kunnen we geen credits opbouwen? Waarom geen 'sale' voor bestaande klanten? Het is een mooi Vlaams familiebedrijf, daar moet je trotser op durven zijn. Dit uitdragen in het beeld, alles ziet er nu erg technisch/cool uit. In de reclame zou je een beeld kunnen gebruiken van een oudere vakman/kleermaker die voor jou dat shirt gaat maken. Bij wijze van imago. Hi tech vakmanschap in de 21ste eeuw.

Score voor Bivolino.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
enkele shirts