BIJN.nl

ontevreden klant in Enschede

Vind het jammer dat als leek ik niet echt wijzer bent geworden na de bouwkeuring. Er is in het rapport aangegeven dat er op afstand geïnspecteerd is of dat er niet geïnspecteerd/beoordeeld kon worden vanwege inboedel. Ik was aanwezig, had het mij even gevraagd de spullen te verplaatsen.
Dacht dat het wijs was de inspecteur alleen, ongestoord zijn werk te laten doen. Niet doen!!! loop mee en als het kan iemand die er ook wat verstand van heeft.
Goedkoper waren ze zeker. Achteraf was ik liever met een andere in zee gegaan. 4 ster hoeft niet altijd 4 ster te zijn. Ik ben echt ontevreden!!!

Sterke punten BIJN.nl

Als ik een mag benoemen....ze waren snel met een afspraak maken.

Reactie BIJN.nl:

Vraagstelling : Het huis vorig jaar gekocht. Beetje omgekeerde wereld, maar wil weten wat ik heb gekocht i.v.m wat eerst te moderniseren/verbouwen.
We hebben hierbij een bouwkundige keuring gedaan voor de gebreken, alles netjes opgenomen, op 2 punten na waarbij allerlei dozen en koffers stond wat niet goed te bekijken was. Van te voren geven we dit altijd aan dat we niks zelf verschuiven. Kans namelijk anders dat we per ongeluk iets omgooien, dat willen we voorkomen.
Wellicht is het verwachtingspatroon van een bouwkundige keuring anders van u dat het in werkelijkheid is. Hopelijk kunt u met de gebreken aan de slag.

Score voor BIJN.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: