David

Ik vond de docent erg kundig, hij weet het goed over te brengen. Ik vind het top dat de docent veel kennis en ervaring heeft maar tegelijkertijd goed op de hoogte is van recente ontwikkelingen in het vakgebied en kan aangeven in welke opzichten het vakgebied zal moeten vernieuwen. Ook heeft hij een gezonde kritische houding ten opzichte van de rol die verschillende partijen spelen in het proces van gebiedsontwikkeling. Het lesmateriaal is verhelderend en biedt ook genoeg mogelijkheden om je verder te verdiepen. Wel wat theoretisch soms. Ik heb in mijn dagelijkse werk zeker baat van deze cursus. Ik zie twee verbeterpunten: het locatiebezoek op de derde dag werd gegeven door iemand van city marketing, die eigenlijk weinig kon vertellen over hoe de gebiedsontwikkeling achter de schermen werkt, en dat is juist wat wij wilden weten. Ik zou de volgende keer kijken of je ergens langs kunt gaan waar de projectleider of een andere direct betrokkene een verhaal houdt. Ook zou ik me kunnen voorstellen dat de cursus nog beter wordt als wij als cursisten in groepjes aan een opdracht werken en die daarna plenair bespreken. Er was nu wel interactie, maar altijd plenair.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dank je wel voor het achterlaten van je uitgebreide review, David! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Verder zullen wij je verbeterpunten intern met ons meenemen! Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!
Bestuursacademie Nederland

Score voor Bestuursacademie Nederland: 4.5/5