Irene

Ik vond de opleiding interessant en leerzaam. Hoewel de opleiding niet bij direct mijn beroepspraktijk aansluit heb ik toch voldoende juridische kennis opgedaan om als basis te dienen voor mijn werk. Afhankelijk van de docent werd de theorie in meer of mindere mate gekoppeld aan situaties in de samenleving. Dat maakte de theorie makkelijker te begrijpen waardoor deze ook beter beklijfde.

Het volgen van de opleiding naast een 36-urige werkweek viel wel tegen. De inzet voor het volgen van de lessen, het huiswerk en de moduleopdrachten en voorbereiding op examens vraagt erg veel tijd. Het was lastig om een goede balans te houden tussen werk, opleiding en privé.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hallo Irene, allereerst dankjewel voor het delen van je beoordeling. Goed dat je aangeeft dat het lastig was een goede balans tussen werk, opleiding en privé te vinden. We kunnen ons voorstellen dat dit een uitdaging was naast een 36-urige werkweek en je privé leven. We vinden het fijn te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en je veel kennis hebt opgedaan. We wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis in de praktijk!
Met vriendelijke groeten,
Bestuursacademie Nederland