Laurine

Docent kan niet omgaan met online lesgeven en de daarbij apparatuur zoals Vitero. De apparatuur voor de online lessen was dramatisch slecht: docent was ook slecht te horen, veel achtergrond geluid van medestudenten, docent las de chat niet enzovoort. Meerdere malen gevraagd om duidelijk te spreken en de vragen te herhalen van medestudenten. Hier werd niet naar geluisterd.

De opmerking maken: 'Als jullie geen vragen hebben dan gaan we door'. Is totaal niet bevorderlijk voor het stellen van vragen. Vragen werden afgekapt en werd snel doorgegaan met het programma. Er zat veel haast om de stof door te nemen. Dit was duidelijk te merken.

De laatste les was de docent op vakantie de les aan het geven (vanaf Bonaire). Het heeft een uur geduurd voor alles het deed: geluid/ beeld. Vervolgens heeft een mede student het idee bedacht om het op Teams te doen. Het is je werk om les te geven en dan moet je het beter plannen met je vakantie. Dit is echt onacceptabel en totaal niet verantwoordelijk.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hoi Laurine, het spijt ons te lezen over je ervaringen met onze docent en dat je veel last had van technische problemen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
Met vriendelijke groeten,
Bestuursacademie Nederland