Tevreden over de docent, hij heeft veel kennis van zaken en speelde goed in op de wensen van de deelnemers. Wel ging hij soms wat snel door de digitale sheets heen, waardoor het echt nodig was om deze voorafgaand aan de les zelf goed door te nemen.
De literatuur 'Grip op beleid' en 'Check je beleidstekst' heb ik veelvuldig gebruikt, de andere papieren literatuur amper. Die zijn meer als achtergrond, zodat je meer feeling krijgt met het onderwerp. De twee genoemde boeken droegen wel bij aan het uitvoeren van de eindopdracht.

De studiedruk van de lessen zelf was goed te doen, af en toe een (digitale) opdracht (bijv. test) uitvoeren en de nodige literatuur lezen. De studiedruk van de opdracht vond ik in mijn geval wel aan de hoge kant in verhouding tot de duur van de studie.

Over E-connect ben ik minder tevreden. Waarom niet gewoon gebruik maken van Teams? E-connect is wat onoverzichtelijk. Bovendien is het niet toegankelijk via een iPhone (en iPad?), waardoor ik steeds mijn laptop moet opstarten om toegang te krijgen tot het systeem en mijn berichten!
Over de 'vergadermodule' Vitero, die je gebruikt voor de online lessen, ben ik nog minder tevreden: Je ziet elkaar amper goed in beeld door de kleine schermpjes en het is niet altijd even gebruiksvriendelijk. Wederom: Waarom niet via Teams?
De BCN-locatie Utrecht Centraal is goed bereikbaar met het OV, maar kan van binnen wel een opknapbeurt krijgen. Wel een zeer goed verzorgde lunch en catering.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke groeten,
Bestuursacademie Nederland