Het niveau van de opleiding/masterclass was uitstekend, er komen veel verschillende onderdelen van PPS aan bod en er wordt idem een grote diversiteit aan bronnen/lesmateriaal aangeboden. De docent was deskundig en goed in staat om theorie te delen en deze te verbinden met de belevingswereld en professionele praktijk van de deelnemers. De opleiding geef ik wat betreft inhoud en docent een 8. Ik heb de opleiding volledig online gevolgd. Hierbij werd gebruik gemaakt van een online leeromgeving met zeer beperkte functionaliteit. Ikzelf en verschillende medecursisten vonden dit een groot gemis, want iedereen beschikte over de benodigde ICT voorzieningen om bijvoorbeeld video te bellen en ook gebruik te maken allerlei online tools om (inter)actiever samen te werken, denk bijvoorbeeld aan breakout rooms. Ik zou de bestuursacademie dan ook sterk adviseren om gebruik te maken van andere software, zoals Zoom, voor de online trainingen en docenten te verplichten/motiveren ook interactieve tools zoveel mogelijk in te zetten.

Score voor Bestuursacademie Nederland: 3.5/5