Ellen

Ik ben erg tieleurgesteld over deze e-learning. De Participatiewet was de 1e module die ik volgde en die zat vól met tekstfouten. Dit heb ik gemeld en als reactie kwam dat er een buck in het systeem zat waardoor er allerlei fouten in de tekst stonden. Heel slordig. Als dit al eerder bij u bekend was had ik graag gezien dat dit vooraf aan de cursisten was gemeld.
Nadat ik een module met succes had afgerond wilde ik het certificaat printen. Ook dit was een incomplete variant. Na een mail is dit weer gecorrigeerd.
Inmiddels ben ik bezig met de module Schuldhulpverlening. Tot min grote verbazing kreeg ik ruim een week geleden opeens 4 certificaten van de e-learning Integrale Kennis van het Sociaal Domein thuis gestuurd. Nou ja...ik ben nog bezig met de 3e module en met de module Jeugdwet moet ik nog starten. Sorry, maar dit vind ik allemaal niet professioneel.
Vandaag wilde ik mijn 3e module afronden en de eindtoets daarvan maken. Ik kreeg toen de melding dat ik alleen nog de herhaaltoets kon maken en dat dit mijn laatste kans was. Huhhhh? Ik heb de 1e eindtoets van deze module helemaal nog niet gemaakt...
Al met al vind ik dit een hele slechte reclame voor de Bestuursacademie. Ik ga dit melden bij mijn leidinggevende; zij betalen namelijk mijn cursus. Ik ga ervan uit dat u mijn klacht serieus oppakt.

Score voor Bestuursacademie Nederland: 2.5/5