Yvonne

De Masterclass Persoonlijk Leiderschap heeft online plaats gevonden (i.p.v. op locatie) en de kosten voor lunch zijn tot nu toe niet gecorrigeerd op de factuur. Mogelijk komt dit nog.
De docent heeft voor de digitale lessen Zoom gebruikt. De beoordeling m.b.t. de online leeromgeving is dan ook hiervoor bedoeld. De Virtual Classroom binnen het e-Connect domein kan ik niet beoordelen. Het lesmateriaal is zeer omvangrijk en gevarieerd, zelf mis ik een papieren handboek per module waar je aantekeningen bij kan maken. Dit staat nu allemaal online en ik vind het prettig op een later moment terug te kunnen bladeren.
De docent heb ik als zeer kundig ervaren en heeft de kwaliteit een veilige omgeving te creëren waardoor er ruimte is voor persoonlijke verdieping. Ook de groepsgrootte (4 studenten) draagt hier aan bij. De lesstof is goed in te passen en toe te passen in werk en privé. Hierdoor beklijft het en kun je opgedane kennis snel uitproberen in de praktijk. Het echte werk begint natuurlijk nu pas na afronding van de modules.

Score voor Bestuursacademie Nederland: 5/5