C. Slabbekoorn

Hier worden niet de stenen maar de fouten gestapeld.
Stenen besteld die volgens de webshop ruim op voorraad waren en binnen 2-5 werkdagen geleverd zouden worden. Na bestelling worden we gebeld dat ze niet op voorraad zijn en of we niet een andere, duurdere, steen zouden willen. Hier hebben wij niet voor gekozen en onze stenen werden na 10 werkdagen geleverd.
In de bevestigingsmail, waar een verkeerde naam boven stond,werd gezegd dat de stenen geleverd worden door een 15 meter lange wagen, geen probleem want zoiets is eerder hier voor de deur geweest ..... dacht ik.
Bij de poging tot afleveren wilde de chauffeur niet verder dan het begin van de wijk omdat hij de bochten niet kon maken, hij nodigde mij uit om zelf te sturen maar daar heb ik voor bedankt.
Na contact konden we de stenen via een andere koerier laten leveren als we nog eens 95 euro zouden betalen, uiteraard geweigerd want ik had al 95 euro bezorgkosten betaald voor zo'n 200 euro aan stenen. Na overleg mocht het ook voor 85 euro!
Het enige pluspunt is dat we na een week ons geld weer terug hadden.
- foutieve informatie op de site
- geniepige upselling
- verkeerde aanschrijving
- niet kunnen/willen leveren

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste meneer Slabbekoorn,
We kunnen uw frustratie goed voorstellen. De grootste frustratie zat denk ik in het afleveren
met de grote stenentrailer waarbij de chauffeur aangaf niet zonder schade de bocht naar uw
straat te kunnen maken. We informeren hierover vooraf, maar het blijft een momentopname.
Erg jammer dat we samen geen goede oplossing hebben kunnen vinden, hoewel we daar zeker ons best voor hebben gedaan.
We gaan nog eens bekijken of de bezorginformatie op onze site nog duidelijker kan worden weergegeven.
Mocht u er nog eens over door willen praten dan bent u van harte welkom bij ons op kantoor!
Hartelijke groet!
Team Bestratingsweb.nl