Michelle & Andruin

In onze zoektocht naar de beste bruidsfotograaf voor onze bruiloft op Kasteel de Haar viel ons oog al vrij snel op Teun van BestDayEver Fotografie. De foto's op zijn website waarin hij de vele spontane momenten van een bruiloft op een mooie manier vastlegde sprak ons erg aan. De vreugde en sfeer straalden van de foto's af en nam ons mee in het geluk van het bruidspaar. Zulke foto's willen we ook, dachten we, maar een goede klik met de fotograaf vinden we net zo belangrijk.

Door een reactie op zijn website achter te laten kwamen we al gauw in contact met Teun die snel een vriendelijk antwoord terugstuurde om een keer kennis te maken. Het blijft spannend om een bruidsfotograaf te kiezen, maar na een leuke kennismaking wisten we het zeker, Teun wordt onze bruidsfotograaf! Hij is gepassioneerd in zijn vak om de mooiste momenten in een bruiloft vast te leggen, is open en duidelijk in zijn communicatie en vriendelijk in omgang waarbij we ons snel op ons gemak voelden bij hem. Daarnaast werkt hij nauw samen met andere collega's in het vak om meerwaarde te creƫren voor het bruidspaar en elkaar. Deze collegialiteit vonden we ook erg mooi.

Voor en na onze bruiloft hield Teun ons goed op de hoogte en reageert hij ook snel bij vragen vanuit onze kant. Op de bruiloft mengde Teun zich makkelijk met onze gasten om de vele bijzondere momenten vast te leggen die hij zag. Het eerste voorproefje van de foto's kregen we al heel snel en binnen een maand ook de foto's van de gehele dag. Pas toen zagen we hoeveel mooie foto's Teun had gemaakt met ook vele leuke momenten van onze gasten waar we zelf niet bij waren geweest.

Hierbij willen je nogmaals bedanken Teun voor je vriendelijkheid, je professionaliteit en hoe je bent als persoon: warm, spontaan en liefdevol. We zijn heel blij dat je onze bruidsfotograaf bent geweest. Dankzij jou is onze BestDayEver voor altijd vastgelegd in de vele prachtige foto's die je voor ons hebt gemaakt! We wensen je het allerbeste toe.

Veel liefs,

Michelle & Andruin

Score voor BestDayEver Fotografie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja