Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

kinderdagverblijf de 7 dwergen

We zijn 8 jaar terug gestart bij Best4u tegelijk met de start van ons bedrijf. We hadden iemand nodig die het totale pakket voor ons kon regelen, website, logo, huisstijl en natuurlijk ook online marketing. Dit heeft Best4u allemaal voor ons opgezet. Het leukste daarin is hun expertise maar ook dat je zelf dingen kan toevoegen. Ik ben erg kritisch maar daar weet Best4u goed mee om te gaan. Er wordt echt naar mij geluisterd als klant. De verstandhouding is erg prettig.

Het is erg prettig dat Best4u altijd met je meedenkt. Ik sta altijd open voor nieuwe dingen en zo werd er dus ook voorgesteld om de website in een nieuw jasje te steken. Hierin was het fijn dat mijn wensen ook werden meegenomen en dat zij ook goed keken naar wat belangrijk was, de balans tussen wat jij als klant wil en hun kennis en advies hierover komt goed bij elkaar. Over het resultaat dat behaald wordt met de website ben ik zeer te spreken.

Ze hebben bij Best4u oog voor jou ondernemersflow. Ondanks dat ze inmiddels wat groter zijn geworden blijven ze dat houden. Wat voor jou als klant belangrijk is wordt gelijk opgepakt.

Score voor Best4u: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Welke diensten heeft u afgenomen: