BeSmart

J. Visser

Voor zover ik mij herinner ben ik via een vergelijkingssite voor vermogensbeheerders in 2014/2015 voor het eerst telefonisch in contact gekomen met de persoon Daan Heslenfeld. Heldere stem, overtuigd van het nut van dienstverlening, oprecht in zijn advisering. Hij wees mij de weg in de voor mij duistere wereld der vermogensbeheer bedrijven. Uiteindelijk koos ik voor een beheerder mede door zijn rol daarin. Eens in de zoveel tijd belde hij mij met de vraag hoe het betreffende bedrijf beviel. Tijdens een van die contacten, waarbij ik mij eigenlijk wat ongemakkelijk begon te voelen vanwege zijn gratis adviezen daaromtrent vroeg ik, maar waarom doe jij mijn beheer niet. Enigszins bedeesd kwam de reactie, dat zou ik wel kunnen als u dat graag wilt, en zo is het gekomen, mijn contact met Be Smart. Niet alleen overtuigd van de manier waarop dat beheer werd gerealiseerd, maar ook, en dat is eigenlijk veel belangrijker, met het volste vertrouwen in de persoon Daan Heslenfeld! Tot op de dag van vandaag niet gebaseerd op de waan van de dag maar met oog op stabiliteit en mede gericht op de toekomst, waarvan akte.

Score voor BeSmart: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Effectenportefeuille