Bergnet

Was de medewerker kundig?
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

Uiterst ontevreden klant

Ontzettend slecht !!!! Vreselijke service, bergnet heeft schade gereden aan de auto moeten hun 3maanden bellen voor ze überhaupt hun verzekering in schakelen. Wij bellen elke dag, verzekering en schade expert bellen hun regelmatig. Degene is nooit aanwezig en "belt zogenaamd terug na een terug bel verzoek wat vervolgens niet gebeurd!!! Nog steeds hebben ze de stukken niet ingestuurd en zitten we sinds augustus met een stukke auto!! 6 maanden verder en nog steeds zijn we geen stap verder. Ik raad ten zeerste af gebruik te maken van bergnet !!!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Echt helemaal niets!!! Vreselijk bergbedrijf grote schade aan onze auto en zijn super laks nemen niet op en zijn echt onacceptabel laks met inleveren van de documenten die de schade expert van hun nodig heeft.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Jullie kunnen de documenten inleveren bij de schade expert. Contact opnemen zoals beloofd. Geen schades rijden aan auto's die jullie bergen. Niet zo laks zijn met alles wat jullie moeten doen!! Echt rond uit belachelijk hoe jullie hiermee omgaan.

Score voor Bergnet: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: 17-08-2018